dinsdag 21 maart 2017

Bibbezoek: Do van Ranst.

Op 21 maart gingen we met z'n allen naar de bib.
Daar stond de schrijver: Do van Ranst ons op te wachten.


Hier enkele reacties van de leerlingen.
* Ik vond het super, hij was heel grappig en het was interessant en ook heel boeiend en hij schrijft toffe boeken .
* Het was grappig hij is ook wel leuk en hij schrijft mooie boeken.Ik vond het eigenlijk wel een heel leuke schrijver ik zou graag boeken van hem lenen in de bieb.
*Ik vond dit een leuke ervaring en een grappige. Het was leuk om Do Van Ranst eens in het echt te zien.
*Ik vond het super leuk ik heb er veel bijgeleerd van Do Van Ranst en ik ga zeker boeken van hem lezen.Hij was grappig dus dat was leuk voor de kinderen. 
*Het was sssssssssuuuuuuuuuppppppppppeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr LEUK!!!!!!
🎼🎶🎵🎶🎼
  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We zullen doorgaan, samen staan we sterk.

Een tijdje geleden vroeg ik aan mijn leerlingen en ouders een foto en dit is het resultaat.